İlgiye aç olup hayatında birinin olmaması, çok kötü bir his değil mi sizce de?

depresyondayım kendimi çok yalnız hissediyorum arkadaşlar

İlgiye aç olup hayatında birinin olmaması, çok kötü bir his değil mi sizce de?
Cevapla