Düzgün bir işim yok düzgün iyi bi arkadaşım kalmadı sevgili aşk zaten yok hiç bir şeyim yok ya benim bu hayatta aslında
3 ay
Düzgün bir işim yok düzgün iyi bi arkadaşım kalmadı sevgili aşk zaten yok hiç bir şeyim yok ya benim bu hayatta aslında
Yeniden bir yerlerden başlayıp en azından şimdikinden daha iyi bir hâle getirebilirsin aşırı iyi olmasa da şimdikinden iyi olmasını sağlamak bile bir başarıdır
Bu bozuk psikolojiyle hiç bişey olmaz gibi kfd
Benimde bazukaydı ama yaptım eskisinden daha iyiyim Allah'a şükür, daha da iyi yapacağım.
Bi annem var en yakın kankam o yetiyor be
Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyy Allah ona sağlıklı upuzun ömürler versin inşallah sana da ona da hayatınızı birbirinizle anne oğul dolu dolu yaşayarak sonlandırın inşallah, ne güzel bir şey maşallah çok mutlu olun sevindim ya
Evet en büyük şansım aşırı kafa dengi ve harika bi insan yaşıda genç zaten bundan iyi kankamı olur hiççç
Evet gerek yok en güze kanka
Geçen kafeye gittik üniden arkadaşım kanka o kadın kimdi diyor arkadaşım sandı herhalde kdkdl
Tamam kanka sen olayı farklı yerlere çekeceksin belli ki hiiiç uzatma daha önce yorumlaşmiştim seninle hatırladım lütfen bir daha yapma tuhaf zihniyetin var ben de normal sandım dua ettim o kadar neyse.
Biyere çekmiyom anlamadım
Yazdıklarından içinin baya dolu olduğunu hissediyorum… İnsan bazen gerçekten boşlukta gibi kalıyor, “benim neyim var ki?” diye düşünmek çok ağır geliyor 💔 Ama şu an hayatında eksik olan şeyler, senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor. Bazen sadece dönem zor oluyor. İş, aşk, arkadaşlık… Hepsi değişebilir. Sen değişime açık mısın peki? Şu an en çok hangisinin eksikliği canını yakıyor? 💭✨
Cevap
1Cevap
Berbat evet. Bi sen böyle değilsin ama. 🥲
Bi annem var hayatımda oda yetiyor bee
Doğrudur
Dene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?