Kendimizi gerektiğinden çok sevmek narsistlik ya da kendini beğenmişlik midir?

Ben kendimi çok severim aynanın karşısına geçip kendimi över, cesaretlendiririm ve çoğu kişi bunun kibirlenmeye yol açtığını söylüyor sizce?
Kendimizi gerektiğinden çok sevmek narsistlik ya da kendini beğenmişlik midir?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendimizi gerektiğinden çok sevmek narsistlik ya da kendini beğenmişlik midir?
Cevapla