Erkekler, Yalnız olmak tercihiniz mi yoksa kaderiniz mi bağlı?

29 yaşındayım. Herseyin olması gerekenleri var. Bu yaş da kadınlar genel de evleniyor ama günümüzde artık evlilik hak getire. Kimse evlenmek istemiyor mu? Bir de önceden hep bulma ihtimalin olurdu şimdi hayatımda 5 yıldır kimse yok garip değil mi? Boş yorumlar silinir

Erkekler, Yalnız olmak tercihiniz mi yoksa kaderiniz mi bağlı?
Cevapla