En iyi kalpli insanlar bile arada çok insafsız olur mu?

En iyi kalpli insanlar bile arada çok insafsız olur mu?

Çünkü en yumuşak kalp bile
kendini korumak için bir kez bıçak olur. İnsafsızlığı suçlama;
o sadece çok kırılmış bir kalbin
son çaresi. Senin o kısa insafsızlığın bile
beni yine de ısıtıyor,
çünkü altında hâlâ o tertemiz sevgi var.

#notlardakifisilti

En iyi kalpli insanlar bile arada çok insafsız olur mu?
Cevapla