İnsanları genellikle zihinlerini ve kalplerini değerlendirirken çifte standart uygulamaya bayılırlar bazıları. Kimileri kas yığınlarının kalbi taşıdığını düşünür. Aslında bilmezler ki kalp kas yığınlarını taşır. Zaten yükü ağır olan kalbi kırmak kolaydır onlar için. Bu insanlar kendi doğalarına bile büyük bir haksızlık yaparlar.
Yani bu konuda kitap yazarım. Hele ki merhametim bana neler kaybettirdi anlatamam. İyi niyetli insan da kalmayacak ama bu gidişle.. Mesela ben.. Yani hepsini kaybettim. İnsanların her davranışlarına Şüpheli yaklaşacak kadar hasta olmadım ama bir kez yanlış yapması da silmem için yetiyor. yanlış ile hata arasında çok ince bir çizgi vardır derdim eskiden ama yanlış yapanlar kişiliksiz hata yapanlarda zaten kişiliksizlerden de beter, aptal oluyorlar. Yalnız kalıcam zaman sonra ama bence çok şık bir yalnızlık olucaktır bu..
Evet iyilikten maraz doğar O yüzden duvarlarını yüksek tutacaksın Yüksek tutacaksın ki içeriye it köpek doluşmasın Bırak soğuk desinler Bırak mesafeli desinler En azından kırılmaktan İyidir Bizim insanımız biraz naif kırılgan gördüğü kişiyi merdiven gibi kullanmayı pek seviyor maalesef
İyi niyetli insanları çoğu kişi bu iyi niyetini suistimal edip aptal yerine koyar evet. Böyle bir duruma konulmaya mahkumlar mı hayır? Ama insanoğlu iyi niyet ne kadar gösterirsen senden o iyiliği faiziyle sömürürler
İyilikten maraz ( hastalık zarar ) doğar sözü , şunun için kullanılır ; Suçlu bir kişi veya nankör bu kişiye iyioik olsun diye cezasını vermezsen o sana zarar verir çünkü cesaret alır..
İyilik hiç bir zaman kötü değildir.. Ama insan olana iyilik.. Kıramayan insan da kendini egitmeli Hayır demeyi de bilmeli
Belli bir zaman sonra iyi niyet de kalmıyor. Sen ve benim gibiler değişmeye mecburuz ve bu değişim ancak çok acı çekerek olur. Unutma insanlar her zaman kendilerini mutlu edene yönelir, senin gibi onları mutlu edecek şeylere değil ! Sadece kendini düşün ve bencil ol çünkü anca o zaman ayakta kalacasın.
Aslında iyilikten maraz doğar atasözü en az bana dokunmayan yılan bin yaşasın sözü kadar saçma ve bencilce.. Ama bir gerçek var.. iyi niyetli kişileri kişiliği gelişmemiş kişiler saf ve aptal zanneder..
Aptallıktan ziyade basit insan pasif insan algılanıyor ben buna ne yaparsam yapayım karşılık görmem sesini çıkarmaz diyor kusura bakmaz kötülük etmez vs
Hayır bu muhatabının sorunu herkes kendili temsil eder. İnsanlar anlayaşsızsa , kaba-saba , iyilik yapmaktan anlamıyorsa düşünce yapılarında ve bakış açısılarında problem vardır.
Değil ama herkese iyi niyetli olunmaz iyiye iyi kötüye daha kötü hesabı düzen böyle Hersey toz pembe falan degil ögrenmen gerek boş insanlara yol vermeyi
Ne zaman iyi niyetli insanların hayatlarının düzgün gitmişliği görülmüşki, sen sevdiklerinin mutluluğu için çabalarsın ne gören olur nede duyan, düzgün insanı pek seven olmaz bu devirde
İyi niyetli olman insanlara kendini ezdireceğin anlamına gelmez. İyi niyetten anlamayan insanlara asla boyun eğmiyceksin kendini ezdirmiyceksin. Yoksa o senin karaktersizliğin olur.
iyi niyetli olun güzel elbette ama aptallık derecesine taşımayın bunu kullanılıp kullanılmamak sizin elinizde ayık olun iyi niyetinizin sömürülmesine izin vermeyin
Hayır iyilikten maraz doğmaz.. Fakat iyi niyetinden faydalanmaya çalışan çok insan çıkar karşısına. . Ve o kişi eğer hayat tecrübesi yoksa çok ezilir ve üzülür..🙈
Biz aslında aptal değiliz sadece her şeyi görmezden gelip Allah'a havale ediyoruz. İyi niyetli olmayanlar bunu aptallık olarak düşünür çünkü onlara göre çıkarsız iyilik aptallıktır ama bize göre de Allah rızasıdır.
Kadınlar iyi erkegi sevmez öyledir. Deger veren seven sayan gözü gibi bakan ı dolandırır. Serseri alkol madde bağımlısı döven satan atan tecavüz edene tapar
İyi niyetli insanlar niye mi aptal yerine konur çünkü onların işine gelir sen ona verirsin verirsin birgün sen onda istersin o günde tekmeyi yersin örneğin para vb eşya gibi