20 yaş civarındaki kızlar neden genelde tutarsız oluyor?

“Kızlar daha çabuk olgunlaşır” derler ama yirmili yaşlardaki kızlar ergence tavırlar ve kimlik bunalımdaki davranışları sergilemiyor mu?

20 yaş civarındaki kızlar neden genelde tutarsız oluyor?

#büyükyorumcu

20 yaş civarındaki kızlar neden genelde tutarsız oluyor?
Cevapla