Kızlar neden iyi çocukları geç fark ediyor, akıl başa hep 30'dan sonra mı geliyor?

İyi çocuklar sıkıcı ve geriyor haklısınız. Kötü çocuklar eğlenceli takılırsınız bu da okey. Sonra yaş 30 lara gelince iyi çocuklar aklınıza geliyor eğlenecek zaman geçti. Her kibar davranan erkeğin sıkıcı olmadığını onları diğerleri ile aynı kefeye koymak yerine tanıyın. Bu iki tip arasında eğlenmek için kendinizi psikolojinizi bozmayın tanıyın korkmayın.

Güncellemeler
5 ay
Çocuk ve ebeveyn kategorisi mi hahaha neyse.
İyi çocuk dediğimiz kesim cinsel arzusunu tatmin edebilmek için size kibar davranan erkeksiliği zayıf kişiler. Kötü erkek dediğimiz de kötü kullan at tipler. Ama bunlardan farklı özel erkek gibi erkekler var. Demek istediğim siz bu erkekleri ya kötü ya da iyi olarak değerlendirmek istemeniz sadece tanıyın.
Kızlar neden iyi çocukları geç fark ediyor, akıl başa hep 30'dan sonra mı geliyor?
Cevapla