Sizinde kendinizi hiç yere ait hissetmediğiniz oluyomu?

Ben hep bir yanım eksik neyi nereye koysam hep eksikmiş gibi hissediyorum bakıyorum böyle sanki herkes tam bende hep bişeyler eksik sanki böyle yapboz yaparızda bir iki parçası kaybolur da öylece kalır ya ben o yapbozun eksik parcasıyım gibi ne yaparsam tam olamıyorum tamamlanamıyorum bu hayatım boyunca böylemi olcak bilmiyorum
Normalde çok enerjik sevdiklerine moral veren onlara iyi gelen ben cogu kez kendime iyi gelmiyorum siz de böyle hissediyormusunuz yoksa tek benmiyim?
Sizinde kendinizi hiç yere ait hissetmediğiniz oluyomu?
Cevapla