Sizce hangi cins kendini daha çok üstün görür, kadınlar mı erkekler mi?

Ben gözlemlediğim kadarıyla bu genellikle ortam ve özgüvenle ilgili oluyor; kimi zaman kişiler kendilerini korumak için üstün hissetmek ister, kimi zaman da gerçekten öyle hissederler. Siz ne dersiniz?

#kişiklikvekarakterebru2777

Sizce hangi cins kendini daha çok üstün görür, kadınlar mı erkekler mi?
Güncellemeler
6 ay
Güncel
Sizce hangi cins kendini daha çok üstün görür, kadınlar mı erkekler mi?
Cevapla