İnsan yıllar sonra en çok sevdiği kişiyi mi hatırlar yoksa en çok sevildiği kişiyi mi?

Yıllar sonra her şey geçip bitince, hayat bizi birçok insandan ayırınca en son en derinden hatırladığımız ve hissettiğimiz en çok sevdiğimiz yer midir yoksa en çok sevildiğimiz yer mi?

İnsan yıllar sonra en çok sevdiği kişiyi mi hatırlar yoksa en çok sevildiği kişiyi mi?
Cevapla