Birinden uzaklaştığınızda o kişiyi mi özlersiniz yoksa o kişiyle olan anılarınızı mı?

Misal o kişinin; kokusunu, tenini, gözlerini mi özlersiniz, yoksa onunla yaşadığınız acısıyla tatlısıyla güzel anıları mı özlersiniz?
Birinden uzaklaştığınızda o kişiyi mi özlersiniz yoksa o kişiyle olan anılarınızı mı özlersiniz?


Onu
Anıları
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Birinden uzaklaştığınızda o kişiyi mi özlersiniz yoksa o kişiyle olan anılarınızı mı?
Cevapla