Ben ikisini de özlüyorum, onunla oynadığımız oyunları, kıvırcık saçlarını, kızdırdığımız komşuları, yemyeşil gözlerini, kitap okuduğumuz vakitleri, uzun boyunu, izlediğimiz çizgi filmleri, çocuksu ama duygusal ruhunu, kalbini... Her şeyini özlüyorum, her şeyini... Nefes almadığını bilmek, acı, çok acı... Gerçekten, ağlamak fayda etmiyor. 16 Haziran, onun gidiş, benim bitiş tarihim.
9 ay boyunca onu özlediğimi sanmıştım ama anıları dahi özlememişim. Bana hissettirdikleri sadece. Onları özlemişim ki onları başkası da hissettirebiliyor yani.
Onun canı cehennemede arada ellerimizi birbirine kenetlediğimiz, gülüşü, sarılışı akla gelince o anları özlüyorum bee. Ama kendisini değil. Sanırım ben sevilebilen bir erkek değilim kızlar hep benim onları sevişimi seviyor. Ama delikanlı gibi seven olmadı. O yüzden sadece anılarr çünkü kişiler benim onları sevebildiğüm kadar varlardı şimdi nefret ettiğim kadar yoklar.
uzaklasınca özlersin ama neyi tabiki anıları gittiğiniz yerler aklınıza gelır yaptıgınız romantık şeyler mesela benım aklıma hep şey gelir 2 ay once ilişkım bitti şimdi yagmur yagmaya basladı bende semsıye yok kızda var kızı babasının iş yerine goturcem karsıdada spor salonu var oraya gıdıcem kız ıslanacaksın ben oraya kadar gotureım senı dedım hayır dedım gıderım ben sonra ıslanmaya basladım kız semsıyeyı kapadı yanıma geldı bende ıslanırım dedi sonra bunu deyınce ben cok duygulandm mutlu oldum sonra tamam semsıyeyı elınden aldım tuttum sonra semsıyeyı tutmasını ıstedım yolun yarısında kosarak kactım yanından gorusruuz dedım gec kalacaksın sen dıye:D oda sinirli bakışlarını attı işte bunu anlatırken anılar gelıyor akla...
Hiç sevgilim olmadı. olduda oldmadı yani Facebook yeni cıkmıştı popülerdi o zaman işte genciz face imiz var falan ayagında. 0. facebook. com vardı Gencturksellilere. orda tanıstım kızla tabi fotograflar falan gornmyor derken sonra 1 defasında msn de goruntulu görüşmüştük telefonda sabahlara kadar konusup saat 5.30 ta falan yatıp 1 bucuk saat uyku ile staja gittiğim günleri hatırlyorum "kötü anılardı özlemyorum aslında acı veriyor " desem? 4 yılımı bir hiç ugruna sanal alemde harcadım 74 kilo bir delikanlı iken şimdi saçlarım seyreldi iyice ve 47-52 kilo arası dolanıp duruyorum ve hala acı veryor psikolojim bozuldu falan yani soruya karsılık olarak alakasız diyebilrsin belki ama özlemek değilde acı cekyorum :(
O kişiyle olan anıları özlemek o kişiyi özlemektir bir yerde... bence çok da bir fark yok. Aynı tadı başkasında alamazsan geçmişteki anılarda aklın kalır. Dolayısıyla geçmişteki insanda...
Aslında bunu ayiramadim iki secenege cunki anilari ozlesem o anilari yasatan yine o kişi değil mi? Onuda ozlerim sebep ve ortak olduğu güzel gunleride ozlerim
Beraber gidilen yerleri özlüyorum daha çok. Tekrar o yerlerden geçmek istiyorum. Arkadaş, sevgili, çocukluk özlenen her neyse; zaman geçirilen yerleri tekrar yaşama isteği oluşuyor bir süre.
En İyi Cevaplar