Hayatımızdaki toksik insanları kolayca silmek mümkün mü?

Gerçekten, artık ne yapacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. Lütfen, biri bana bir tavsiye versin. Benim, çocukluktan birlikte büyüdüğüm bir kuzenim var ve onu gerçekten çok seviyorum. Fakat, gerçeten zor birisi. Her hareketimden, her lafımdan bir yanlış anlam çıkarıp kendi kendine bana kuruluyor. Mesela annesine kanser teşhisi koyulmuştu. Bana “daha kimseye söylemedik. Annem bile senin bildiyini bilmiyor. Sakın ona yazma, arama. Belli etme.” demişti. 2-3 gün geçti bir baktım axşam bana uzun sesli mesaj atmış.”Sen benim annemi neden arayıp sormuyorsun. Annemin senin üzerinde çok emeği var falan” Ve buna benzer çok olaylar oluyor. Şimdi çok şükür annesi iyileşti. Onun dışında sadece kendi derdi, kendi sorunlarl varmış gibi hep bi triplerde gel görki ben ve annem babamdan günde bi posta dayak yiyoruz yıllardır, hem fiziki, hem psikolojik. Bir kere bile sen nasılsın ne haldesin demez. Bir de ven tek çocuğum evde bunlarla yalnız mücadele etmeye çalışıyorum. Ama onun arkasında dağ gibi babası var fakat günün sonunda yine mağdur olan o. Bir derdimi anlatmaya çalışsam hemen kendi sorunlarıyla kıyaslıyor sen yine iyisin kendi haline şükret. Ya arkadaş olsa hemen silip atardım hayatımdan ama akraba olunca öyle kolay olmuyor ve bu insan bana iyi gelmiyor. Zaten hayatım zor mücadele veriyorum bir de beni böyle yoran insanlar istemiyorum. Kendine söylesen hemen suçlama moduna geçer.

Hayatımızdaki toksik insanları kolayca silmek mümkün mü?
Cevapla