Yakınıma dahi yaklaşamaz, insani ilişkiler huzur vermedikten sonra başkalarının saçma sapan düşünceleri ve davranışları ile kaybedecek kadar çok zamanım yok.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Toxik insanları hayatıma almadım hiç.. seçici ve filitreli bir durumum var….
Ama ordaki ünce nokta şu bence… Toxik insan sayısı çok … gereken duvarları çerçeveyi doğru ve yakışır şekilde çizmek gerekiyor… Toxik insanlara toxiklikle cevap vermek Toxik bir davranış olur… Ben doğru davranış biçimleriyle davranıp uzak tutuyor hayatıma almıyorum …