"Dünyaya hangi gözlerle bakarsan göreceğin gerçeklik gördüğün kadardır" öyle mi?

Dünyaya bakıyoruz/yaşadığımız dönemi hözden geçiriyoruz, gördüğümüzü analiz ederek sonuç çıkarıyoruz. Ama çıkardıöımız sonuç neye dayanıyor? iyi veya kötü olabilir, peki neden kötü bir sonuç elde edince bunu kesin olarak kabul ediyoruz sorgulamadan?

Çünki gördüğümüz kadar sonuç elde ediyoruz, baktığımız perspektifi değiştirsek aslında elde etiğimiz sonuçtan farklı bir sonuç elde ederiz, bakış açımız değişiyor bu durumda ve analiz yeteneğimiz bakıp gördüğümüz şey geniş olarak gözüküyor ve sonuç değişiklik gösteriyor.

"Dünyaya hangi gözlerle bakarsan göreceğin gerçeklik gördüğün kadardır" öyle mi?
Cevapla