Şundan 1 yıl öncesine kadar resmen bakar kördüm diyebilirim. Baksam da görmezdim ama artık sanki icime doğuyor sanki hissediyorum bi bakışından konusmasindan hareketinden tavrından ne olduğunu ona göre yol izliyorum.
Ama işte bakar kör olduğum zamanlar da başıma gelmeyen kalmamıştı insanlari anlayamıyordum tehdit de edildim orada burada yayinlandim evim basıldı takip edildim oo neler neler şimdi diyorum ki Züleyha nasıl bir aklın vardı ki o şekilde konuşan insanların niyetlerini görmedin yani buna gönül gözü acikmi dersiniz ne dersiniz bilmiyorum ama artık hissediyorum..
''i shut my eyes a long time ago, the things i seek now lies only in the darkness'' (ben gözlerimi uzun zaman önce kapattım, benim amaçlarım ancak karanlıkta var olur) bu bir replik ama bir bakıma şu zamana kadar o şekilde yaşadım gözlerim her halta kapalıydı ama gördüğümden fazlasının farkındaydım, gözlerim kapalı olduğu halde hep uyanıktım, şimdi yavaş yavaş geri açıyorum ki hayatta ki güzel şeyleri de görelim görmemek için gözlerimi kapattığım pisliklerin aksine.
Gözüm açıktır. Yapılan her davranış ve söylenen her sözün bir anlamı var. Bu kendini açıkça belli eder. Anlamamak ve görmemek için cidden kör olmak lazım ☺️
Valla ben başıma gelen bir şeyin gerçek olup olmadığını araştırmak için izledim. Sonra rahatladım tabi. Ama hüddamlar da ne kadsr gerçekçi bilemiyorum. Anlattıklarının gerçek olduğunu umuyorum 😅
Ben de öyle sanıyorum hala ama bilemiyorum tabii. Birebir görüşme fırsatım olmuştu da biriyle, fazla gerginçli anlardı benim için ama anlattığı ve hakkımda söylediği şeylere bakarsam hüddam diye bir şey cidden var.😂
Bak bu konular ilgimi çekiyor benim. Susayım diyorum ama yok tutamıyorum kendimi. 😅😅 Benim bir gün cüzdanım kayboldu aradım taradım yok her yere baktım yok bir türlü bulamıyorum. Aradan 2 gün geçti artık ilan vericem kimlik ehliyet kredi kartları vs ne olur ne olmaz. İş yerinden arkadaş var amcası cinci idi. Anlatırdı şöyle böyle diye. Güler geçerdim hani inanırdımda o kadar da değil derdim. Neyse o amca şimdi rahmetli de benim cüzdan kaybolduğunda sağ idi. Amcama sorayım istersen dedi. Tamam dedim benden bir iki şey istedi yolladım para değil ama. 3 saat sonra beni aradı yatağının altına bak dedi. Gittim yatağın altında buldum cüzdanı. Vallahi hani dese ki odaya bak oralarda bir yerde diye, yatağın altına baksam yine ben buldum derdim. Ama o kadar nokta atışı yapması benim aklımı aldı. Hem sevindim hem de odamda 1 hafta yatamadım. 😅
Shah😂😂 Bu ben.😂 Benim de dikkatimi çeken konular bunlar, bundan seneler önce biri yazdı bana buradan. İsmimle yazdı, tanıdık mı diye konuştum falan, yaşadığım ve hiç kimseye anlatmadığım şeyleri çat çat yazdı adam, dedim ya birisi işletiyor ama nereden bilecek ya da başka bir sıkıntı var. O zaman yaşadığım şehirde de bana yakın bir semtte oturuyormuş, dedim tamam görüşelim. Hem merak ettim, hem de görünce emin olurum diye düşündüm. Konuştuk falan, adamın küçüklüğünden beri hayatı böyleymiş, başından bir olay geçmiş daha doğrusu küçükken, o gün de bana yazmış işte, hatta bir kaç tavsiye falan vermişti, dediği şeylerin hepsi de çıkmıştı cidden. Bu da böyle bir anımdır yani shah😂
Fırsat ayağıma gelmiş nasıl gitmeyeyim. Deli gibi ilgimi çeken konular.😄 Sobet esnasında istersen sana da göndereyim falan dedi, bir orada azıcık tırstım, dedim nooğluyo.😂 Ben bunu bir arkadaşıma anlattım, ertesi gün mesaj attı niye anlatıyorsun diye. O günden beridir sildim, engelledim shaha😂