Biri sizi kırdığında/soğuttuğunda güler yüzle hiçbir şey olmamış gibi yapabiliyor musunuz?

Soğuduğum insanla (kız erkek farketmez) konuşmak istemediğim zaman trip attığımı iddia ediyorlar da. Napalım yani, siz her istemediğimiz hareketi yapın, biz de sarılıp sırtınızı mı sıvazlayalım?
Biri sizi kırdığında/soğuttuğunda güler yüzle hiçbir şey olmamış gibi yapabiliyor musunuz?
Cevapla