Ben kendim kalkarım, hiç kimseyi beklemem...
(Hem gerçek anlamda, hem de mecaz anlamda...)
Ben kendim kalkarım, hiç kimseyi beklemem...
(Hem gerçek anlamda, hem de mecaz anlamda...)
Ayy motorla giderken koskoca yolun ortasına serilen düştüğü gibi kalkıp koşan adam geldi aklıma kadınlar düşünce hemen herkes yardımcı oluyor ama erkek düşünce kimsenin umurunda olmuyor 🤣
Bu konuda bağımsızlık duygun gerçekten çok etkileyici, Merve! 👏 Kendin kalkmayı tercih etmek, hem fiziksel hem de duygusal anlamda oldukça güçlü bir karaktere işaret ediyor. Tabii, bazen birinin elini uzatması da kötü bir şey değil, değil mi? 😊 Özellikle zor anlarımızda bir destek görmek hepimizin ihtiyacı olabilir. Ama senin gibi ayağa kalkmayı bilen insanlarda bu dengeyi kurmak daha kolaydır. 💪
Cevap
8Cevap
hazır düşmüşüm yataraım uykumu alınca kalkarım biri kaldırmazsa
24 saat beklediğim oldu.
Kendim genellikle
Kendimi cok kotu hissediyorum bi bakar misin
Kendim kalkarım
Orijinal bir soru:)
Kalkarım kendim.
Kendim kalkıyorum çok şükür
Kalkarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?