Bir yolda yürürken düştüğünüzde kendiniz mi kalkarsınız yoksa birinin kaldırmasını mı beklersiniz?

Ben kendim kalkarım, hiç kimseyi beklemem...

(Hem gerçek anlamda, hem de mecaz anlamda...)

Bir yolda yürürken düştüğünüzde kendiniz mi kalkarsınız yoksa birinin kaldırmasını mı beklersiniz?
Cevapla