#Kendi kendinize liderlik yapabilir misiniz?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
#Kendi kendinize liderlik yapabilir misiniz?
#KişilikKarakter

#SheWolfWoman
Bazen sevdiğim birinin el uzatmasını beklerim ama o el uzanmazsa kendim bir şekilde ayağa kalkarım. El uzatanları da görmezden gelenleri de asla unutmam
Evet kesinlikle öyle.. ne kadar düşersem düşeyim sonuna kadar mücadeleyi bırakmam.. tekrar ve tekrar denerim ta ki çaresiz kalana kadar.. ama son ana kadar pes etmem. çünkü o kadar yol gidip pes edersek biz hata yapmış oluruz
Teşekkürler 🍀✨
Rica ederim 🍀✨
Evet kendi kendime liderlik yapabilirim. Düşsemde kendi başıma kalkar bir daha yürümeyi denerim.
Rica ederimm 🎉💛
Cevap
6Cevap
Çok şükür ki öyleyim düşsemde dinlenir daha güçlü bir şekilde ayağa kalkarım pes etmem...
Hem de her zaman. Kolayca yenilgiyi kabul etmem mutlaka ayağa kalkmanın bir yolunu bulurum.
Kaç kez düştüm, kaç uçurumun kenarına geldim sayısını hatırlamıyorum. Bir şekilde ayağa kalkıp yürümeye devam ettim.
Bugüne kadar kalktım bundan sonrada keyifle kalkarım
Kalkmaktan başka napıcam yerde mi oturayım kimsenin kendinden başka kimsesi yok.
Tabii ki savaşırım hemen pes edecek olsam şu an olduğum yerde olamazdım asla
Evet bu yaşıma kadar ailemde olsun her düştüğümde kahkaha atıp dalga geçtiler ama ben düşmeyi bildiğm gibi kalkmayi çok küçük yaşlarda öğrendim
Ne olursa olsun değil bazen düşmek durmam gerketigini hatirlatiyor.
Yok ben oturur ağlar asfaltla kavga ederim
Evet öyle birisiyimdir
İlla kalkıcam daha iyi düşmek için
Ben küçüktüm, başladım savaşmaya.
Öyle olmak zorundayım kendime yaslanırım sadece
Yiğit düştüğü yerden kalkmayı bilmeli
Evet
Degilim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?