Yaşadığınız olumsuzluklar karşısında pes mi edersiniz, mücadele verenlerden misiniz?

Hayatta herşey, her zaman yolunda gitmez. İstediğiniz, gerçekleşmesini beklediğimiz bir takım amaçlara doğru adım adım ilerlerken; sonuca ulaşmak her zaman kolay değildir.

İşte bu süreçte nasıl davrandığımız, bizim nasıl bir çocukluk geçirdiğimizin göstergesidir. Özgüvenli ve pozitif bir ailede büyüyen insanlar zorluklar karşısında yılmadan, pes etmeden ve pozitif kalmayı başararak
mücadele etmeyi tercih eder.
Siz bu konuda hangi taraftasınız?
Yaşadığınız olumsuzluklar karşısında pes mi edersiniz, mücadele verenlerden misiniz?
Cevapla