Soruya görüş paylaştığınız için teşekkürler soruyu beğenebilir misiniz😊🌺
Herhangi bir zorluk ile karşılaştığınızda savaşır mısınız yoksa çabuk pes edenlerden misiniz?
Soruya görüş paylaştığınız için teşekkürler soruyu beğenebilir misiniz😊🌺

Çok istediğim bir şey ise günler, haftalar, aylar değil yıllar boyu o şey için savaşabilirim ve savaşıyorum da. İrade ve istikrarım sağlam ve dirençli ancak yıllardır mücadele etmekten yoruldu. Aslında en büyük eksiğim ''şans'' denen kavram. Şans kavramı öyle bir şey ki, istersen dünyanın en çalışkan adamı ol karşında senin yarın kadar bile çalışmamış ama şanslı biri varsa seni geçer. İşte bu şanssızlık hayatımın her yönünde mevcut.
Biseyi kafaya taktiysam yapmak zorundayim yapmayinca aklimdan cikmiyo
Bende öyleyim
Savaşırım, kaybettiğim pek olmadı.
En iyisi
Bugüne dek hayatımda hiç bir zaman pes etmedin her ne olursa olsun mücaadele ettim ve etmeye de devam ediyorum. Pes etmek benim tarzım bile değil... Benim kendime sürekli söylediğim bir cümle var Asla pes etme sen güçlüsün. Pes etmek üzere olduğum zamanlar kendime bu hedefe ulaşmak istediğimi hatırlatıyorum. Ben hiç bir zaman yürüdüğüm yoldan geri dönmedim...
👏😊🌺
<3 <3
Cevap
28Cevap
Elimden geleni yaparım ama değmeyeceğini anladıysam boşuna çabalamamak adına vazgeçerim, bazen vazgeçmesini bilmek gerekiyor..
Kolay kolay pes eden biri hiç olmadım, sonuna kadar savaşırım.
Savaşçıyım ben, istediğim şeylerden vazgeçmem onlar için savaşmaktan da geri durmam.
Oooo bir savaşırım bir savaşırım kanımızda savaşçılık ruhu var 😂😂
Sonuna kadar mücadele ederim, elimden gelenin fazlasını yaparım yeter ki değdiğine inanayım.
Yaşadığım şeye o sıradaki ruh durumuma göre deyişiyor tamamen
Benim yerimde olan bir erkek düşerdi ben düşmedim ama ruhum ölü
Az dan daz çoktan çok kaybedecek bişey yok der savaşırım
Kolay pes eden yapım yok, zorluklar karşısında savaşırım...
Benim artık savaşacak bi gücüm kalmadı efendim.. Sağolsunlar elbirliğiyle hallettiler..
Savaşır, çabalarım bir sonuca varması için. Hemen pes etmeti sevmem
Olayına kişisine değerine göre değişir
Aynen 👏😊
🥰🥰🥰
🌺
Teslim oldugum görülmedi tabi ama kibir degil Allah ın izni ile
Korkanın çocuğu olmaz.
Eskidendi çok eskiden
Çata pat biz de kaçış yok 😂
İyi olduğumu düşünüyorum 😏
Son ana kadar mücadeleye devam.
imkânsız olsa bile savaşan
Pes edemem yapımda yok
Bende nedense inat oluyor düssemde kalkıyorum
Bir yolunu bulmaya çalışırım
Elimden geleni yaparım
Kesinlikle savaşırım ve karşılığpını da alırım
Elimden geleni yaparım olmuyorsa zorlayamam
Değmeyen biri için kılımı kıpırdatmam
Zorluklar karşısında uyuya kalıyorum
Her insan biryerde pes edr
Çabuk pes etmem.
Savaşırım
Savaşırım sanırım
savasırım
Tuttuğumu koparirim.
Kolay pes etmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?