Bizim insanlarımız neden giderek umursamazlaşıyor?

Ben kasiyerlik yapıyorum. Sabahları bize “günaydın..., hoş buldum” demek; çıkarken de “kolay gelsin, iyi günler” demek, akşam da “iyi akşamlar” demek bu kadar zor olmamalı. Konuşkanlık mı diyeceğim, fakat ben de çok konuşkan birisi değilim ama herkesin gününün ve gecesinin aydın ve iyi geçmesini dilerim.

Bizim insanlarımız neden giderek umursamazlaşıyor?
Cevapla