İnsanların umursamaz olduklarını öğrendim ne ara böyle olduk?

Az önce bir soru paylaştım evet biraz uzundu ama içimi döktüğüm ağlaya ağlaya yazdığım bir soruydu kimse dönüp bakmadı bile gerçekten ne reelde ne sanalda kimsem yok tek başımayım bende burada belki biri beni anlar diye belki iyi gelir diye içimi döktüm

İnsanların umursamaz olduklarını öğrendim ne ara böyle olduk?
Cevapla