Özür dilerim ama duygusal insanlar bana çok ezik geliyo neden?

İlk önce herkesten özür dilerim çünkü elimde olan bi durum değil. Neyse şimdi anlatayım. Mesela üniversiteye giderken ağlayan insanlar oluyo ya da evlenirken onlar bana nedense çok ezik geliyo yani neden ağlıyosun ağlanacak bişey yok sonuçta dimi. Bide yolculuğa giderken ağlayan insanlar var onlara gelmiyorum bile

Özür dilerim ama duygusal insanlar bana çok ezik geliyo neden?
Cevapla