Herkese iyi gelirken, kendine iyi gelmeyi unuttuğun oldu mu?

Bazen insan, başkalarına güç vermeye o kadar alışır ki, kendi içinde ne kadar eksildiğini fark etmez. Herkesin derdine yetişirken, kendi yaralarını sessizce taşır. Gülümsemeyi sürdürür ama içten içe yavaşça tükenir. Çünkü başkalarına iyi gelmek kolaydır, asıl zor olan kendine iyi gelebilmektir.

Peki sen en son ne zaman sadece kendini dinleyip, gerçekten iyi olmayı seçtin?
Herkese iyi gelirken, kendine iyi gelmeyi unuttuğun oldu mu?
Herkese iyi gelirken, kendine iyi gelmeyi unuttuğun oldu mu?
Cevapla