Birine kırılınca mı uzaklaşırsın, yoksa uzaklaştıkça mı kırılırsın?

Kırılmak bazen sessiz bir sitemdir, bazen de içten içe kopuştur. Birine kırıldığında yavaşça uzaklaşırsın, çünkü kalbin artık o yakınlığı taşıyamaz. Ama bazen de uzaklaştıkça kırılırsın; mesafe büyüdükçe, sessizlik kalbini kemirir, eksiklik canını yakar. İkisinde de acı aynıdır ama yönü farklıdır. Biri seni korumak için kaçar, diğeri seni kaybettikçe yanar.

Peki sen hangisini yaşadın, kırıldığın için mi uzaklaştın yoksa uzaklaştıkça mı kırıldın?
Birine kırılınca mı uzaklaşırsın, yoksa uzaklaştıkça mı kırılırsın?
Birine kırılınca mı uzaklaşırsın, yoksa uzaklaştıkça mı kırılırsın?
Cevapla