
Başım felaket derece ağrırken, kendimi kırılmış da hissederken sizlere bir soru sorayım dedim.
Kırıldığınızı belli eder misiniz, yoksa bunu içinize mi atarsınız?

Her ne kadar etmem desem de illa ki bir şekilde özellikle beni tanıyan yakınlarım anlıyorlar. Normalde fazlasıyla neşeli ve hareketli biri olduğum için kırgınken aynı enerjiyi veremiyorum galiba 😅
Cevap
5Cevap
Ben istemsizce sessizleşip kısa kısa cevaplar veriyorum çok sevenler anlıyor gönlümü alıyor gönlümü almayanada ben adım atmıyorum :/
Belli ederim
Duygularımı saklayamam, haliyle belli ederim.
Öfke dışında her şeyi içime atarım
Genelde içime atar patlarim
Duruma ve kişiye göre değişir
Sktri çekerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?