Kendimizde eksik olanı mı arıyoruz, yoksa aslında özlem duyduğumuz yanımızı mı?

Kendimizde eksik olanı mı arıyoruz, yoksa aslında özlem duyduğumuz yanımızı mı?

İnsan kendinde ne eksikse, onu karşı tarafta arıyor..

Kendimizde eksik olanı mı arıyoruz, yoksa aslında özlem duyduğumuz yanımızı mı?
Cevapla