Yeni kişilik inşa ederken eskiden tek tük bile kötü davranışı olan arkadaşlarımı tek tek çıkardım doğru bir davranışmı sizce?

4 kişiyi falan çıkardım böyle heryerden bazende yenilenmek gerekmezmi

Yeni kişilik inşa ederken eskiden tek tük bile kötü davranışı olan arkadaşlarımı tek tek çıkardım doğru bir davranışmı sizce?
Cevapla