Benim oldu ve ilginci geçmişten tanıdığım çoğu kişi de öyle oldu. Bana mı denk geldi bilmiyorum. Hep eskisi gibi kalan biri yok hayatımda çünkü herkes değişiyor kabul ama neredeyse hepsi başka insanlar oldu hem de olumsuz anlamda. Yani iyi niyetli bile değil artık çoğu.
Eskiden iyiyken sonra kötü yollara düşen arkadaşlarınız oldu mu hiç?
Merhaba, evet öyle çok arkadaşım oldu yani özellikle çocukken tanıdığım çocukluk arkadaşlarımdan biraz uzak kalınca ve yaşlarımız da büyüyünce çok değişik karakterde insanlar olduklarını gördüm yani çok ama çok değişmişler. Sıfırdan birbirimizi tanımaya başlasaydık hiç arkadaş olamazmışız yani onu fark ettim. Tabii üniversite de öyle çok arkadaşım olmuştu. Mezuniyetten sonra çok değiştiklerini de gözlemlemiştim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Oldu. Eskisi gibi kalmayı başaramadı ve kaybetti. Birde bununla övünürler ben değiştim evet falan diye karakterli sözler söylerler. Karakteri bozulmuş ama hala kaliteli sözler söyler şöyleyim böyleyim diye.
Ya siz de bundan rahatsız olup üzülüyor musunuz? Onların bu yeni halleri beni sadece üzüyor. İnsanlarla dalga geçmekten kalp kırmaktan zevk alıyor gibilet
Yani eski hallerini ve hallerimizi düşününce üzülüyorum tabii ama daha çok insanlara olan azıcık güvenimi bile kırdılar. O yüzden artık alıştım yani bu duruma, maalesef hayatımızdaki herkes değişebilir ve bu genelde kötü bir biçimde olur ://
Aşırı garip anlamıyorum içlerinde bir iyilik kırıntısı bile mi yok diyorum ya da hiç mi yoktu... Bilmiyorum bazısı çocukken bile bazı konularda yine menfaatçi ve çıkarcıydı Kimisi ise gerçekten iyi uyumluydu çocuktu ışte Ama şu an çoğu öyle bir hâlde Ki üstlerinde bir danger etiketi yok o kadar.