Dertler paylaşılınca çoğalır mı yoksa azalır, hallolur mu, ne dersiniz?

Dert dinlemeyi hiç sevmem, hayat motivasyonumu auramı enerjimi falan düşürüyor😅🥳 ama olursada anlatma, dım heralde bence anlattıkca insankendini bu olumsuz bir düşğnce çemberine alıyor ve sütekli kendini tekrarlıyor

Dertler paylaşılınca çoğalır mı yoksa azalır, hallolur mu, ne dersiniz?
Dertler paylaşılınca çoğalır mı yoksa azalır, hallolur mu, ne dersiniz?
Cevapla