Günaydın 🌹 neden bazı zamanlarda içimize çekilip sessiz kalmayı tercih ediyoruz?

🌙✨ Sessizlik bazen en yüksek haykırıştır.

İnsan bazen küser,
darılır herkese…
Bir anlayan bulamaz,
gider kendi kalbine sarılır.

Anlatmak ister doğrularını,
ama kimse dinlemez.
Söze başlar,
sonra “Ben kime neyi anlatıyorum ki?” deyip susar.

Çünkü bilir;
yanlışlarını kutsayanlar,
doğru insanların yollarını
hep çıkmaz sanır…

Bazen uzaklara dalıp gitmek istiyor insan hiçbir şey düşünmeden ama olmuyor maalesef 🖤🖤💔💔
Günaydın 🌹 neden bazı zamanlarda içimize çekilip sessiz kalmayı tercih ediyoruz?
Günaydın 🌹 neden bazı zamanlarda içimize çekilip sessiz kalmayı tercih ediyoruz?
Güncellemeler
8 ay
SS için teşekkürler 😊🥰😍
Günaydın 🌹 neden bazı zamanlarda içimize çekilip sessiz kalmayı tercih ediyoruz?
Cevapla