Bir kadında içtenlik, tatlılık ve sempatikliğin önemi yok mu?

Herkes doğallık savunucusu Ama bir o kadar da yapaylığa tav oluyor. Kusursuz beden, Avrupai yüz hatları, robotlaşmış zeka peşindeler. Herkes ezberlenmiş bilgi kirliliğine sahip olanları "kültürlü, zeki" insan olarak algılayıp, biraz kendin gibi olduğunda, çocuklaştığında, saçmaladığında ise aptal sarışın yerine koyup onun zevklerini, alanlarını, benliğini küçümsüyor. Ama lafa gelince doğal seviyorum, içi dışı bir seviyorum... Kimse gerçek zekanın ne demek olduğunu bile bilmiyor :d

Bir kadında içtenlik, tatlılık ve sempatikliğin önemi yok mu?
Güncellemeler
8 ay
Bu son "süper soru" güncellemem. Sıktı artık. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Bir kadında içtenlik, tatlılık ve sempatikliğin önemi yok mu?
Cevapla