Hiç bir şey yapasım yok bu normal mi ne tavsiye edersiniz?

Tüm gün yatakta yatıp telefona bakıyorum. Ders çalışmam gerekiyor ama hep aklıma bir şey geliyor ve telefonda aratıyorum derken zaman geçiyor. Arkadaşlarım sürekli geziyor ama benim gezesim de yok. Tüm gün yatıyorum yani. Her şeye üşeniyorum. Sadece bir şeyler yiyorum, içiyorum ve izliyorum. Üstelik 20 yaşındayım. Bu normal mi? Kimseyi de sevmiyorum. Her gün sosyal medya da bir sürü erkek istek atıyor ama istekleri onaylayacak kadar bile güvenmiyorum. Herkes prenses olmuş. Biraz ilgi bekleyince "istemiyorsan yazmayayım." Diyorlar. ya da hemen cinsellik konuşuyorlar ve her konuyu cinselliğe yoran tuhaf uzaylılar var. Onlardan da bıktım.
Hiç bir şey yapasım yok bu normal mi ne tavsiye edersiniz?
Cevapla