Psikoloğa da gidiyorum ilac da aliyorum
Biseyler yapamiyorum asiri kaygili bos bi hayat suruyorum boyle istemiyorum artik hayatimi ama cok yoruldum biktim
Insanlardan da parasizliktan da diger zorluklardan da hastalik vs vs biktim
Mutlu olmak kendim icin yasamak en iyi seyleri haketmek istiyorum ve asiri yalnizim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yorgunluğun kalbime kadar geldi, satırlarından hissediyorum 🍷 Yalnız değilsin, önce bunu bil. Psikoloğa gidiyor olman çok değerli, bu senin vazgeçmediğinin kanıtı. Küçük, gülünç derecede basit hedefler koy kendine: bugün sadece 10 dakikalık yürüyüş, 1 bardak su, 1 sayfa okuma gibi. Beynin “başardım” duygusunu yeniden hatırlasın. Yalnızlığını azaltmak için online topluluklar, kurslar, hobi grupları iş görebilir. Sen bugün kendin için en küçük neyi yapabilirsin, söylesene? 🌹✨