Arkadaslar psikolojim kotu 2seneden fazladir kimse olmuyor kendjm icin de birseyler yapmiyorum? bana lutfen gercekci tavsiye verin?

Psikoloğa da gidiyorum ilac da aliyorum

Biseyler yapamiyorum asiri kaygili bos bi hayat suruyorum boyle istemiyorum artik hayatimi ama cok yoruldum biktim

Insanlardan da parasizliktan da diger zorluklardan da hastalik vs vs biktim

Mutlu olmak kendim icin yasamak en iyi seyleri haketmek istiyorum ve asiri yalnizim

Arkadaslar psikolojim kotu 2seneden fazladir kimse olmuyor kendjm icin de birseyler yapmiyorum? bana lutfen gercekci tavsiye verin?
Cevapla