Sosyalleşmek belli bir yaştan sonra neden zor geliyor?

Hiç insan içine çıkasım yok. 30lu yaşlardayım. Koca yok arkadaş yok aileden de uzağım. Aşırı yalnızım ama zor geliyor işte

Sosyalleşmek belli bir yaştan sonra neden zor geliyor?
Cevapla