Ya yaşlandık
ya da evde kaldık ahahasj
Davetiyeyi karalamiyorum gelin , kalabalık ortam olsun 😂
ya da evde kaldık ahahasj
Davetiyeyi karalamiyorum gelin , kalabalık ortam olsun 😂


Cevap
7Cevap
Düşünmüyorum her şey için erken hiç bir şey için geç kalınmış değil 😀
Yemin ederim cümlelerini okurken bile beynim böyle bir yavaşlamaya giriyor Ahshsh
🤣🤣
Hani vücudunda bir yere aldığında kadran kanına karışır ya o an acıyı hissetme diye dirençli kal diye, beynim de aynısını yapıyor senin cümlelerini okumadan önce yavaşlama moduna giriyor RAM’e bir anda yüklenme yapılmasın diye 😂
*adrenalin
Şu an bende zorlandım jdjd
Abartma perihan aaaa , karpuzu unutmadım bu arada ahahsj
1 hafta oldu olmadı sen bunu 11 ay sonra tekrar şaaaap 🤣
Yeteri kadar b12 stokta yok be ahahsj selinakarpuz olarak ismini değiştir
Tamam beşiktaşlı hemen jdjd
B büyükkkkkkkkkk
Yok, her şey tam istediğim gibi.
Adaparktaki bir düğüne girmiştik biz kuzenlerle jfjfk çok erken olduğunu düşünüyorum çevrem de böyle düşünüyor. Düşünmeyene ağır sövüyolar ahdjfj
Hiç bişeye geç kalmış hissetmiyorum... Zamanı gelince tıkır tıkır olur her şey
Dimi ya salla gitsin , annemi ikna etmek mesele ahahah
Yaş kacki
Bana layık yok diyorum ikna oluyor ahahsj
Bencede 😂
Eğer ben bunu düşünecek olursam yaşayamam ki çünkü durmadan bunu düşünürüm o yüzden şükrediyorum
Herşeyin hayatta doğru bir vakti var geç kalmadım bence, tam vaktine doğru ilerliyorum nett.
Bencede
Evet bu konularda özellikle bende öyle düşünüyorum…
Evet bazı şeylere geç kaldığımi düşünüyorum ama bu evlilik değil
Her şey zamanı geldiğinde gerçekleşiyor o yüzden düşünmüyorum
Arkadaşlarının evlenmeye başlaması senin de evlenme zamanında olduğunu gösterir, geç kaldığını değil.
Hadi evleniyoruz
Bayrampaşa çok uzakmış.
Evet bazen düşünüyorum bazen de ne geç kalacağım ya adım adım ilerliyorum işte acelem ne diyorum.
Biyolojik saat geliyor ahahsj
Ahahaj öyle olsun
Valla geç mi kaldım ya da yaşlandım mı bilmiyorum ama bir düğün iyi giderdi eğlenir kafa dağıtırdık mis
Her şeye kaldım her gün düşünüyorum nolcak benim bu halim ajajajaja
Uyu geçer 😁😁
Uyursam geçer mi?
Ya da bu böyle sürer mi?
Yerine düşlere güvensem
Yine günler incitir mi 😂
Ağa bee olsun üzülme daha umut var senin için yaş rakamlardan ibarettir 😂
Taş gibiyiz taş ahahahsj şaka tabisi
😂😂
Milletin düğününe misafir cagirman da garip
Millet (eski en yakın arkadaşım)
Ayrıca Tanrı misafiri heryere girer çıkar , düğün olduğu içinde sorun yok?
Bu kadar kasmasan mı acaba, dugune gelen max kalabalık gösterir
Altınları mı calacak , c4 mu patlatacak
Pekisu
Bekar tek bir arkadaşım kaldı :D o da topu bana atıyor önce sen evlen diye :d
Onu kuzenlerle beraber yapıyorduk, onlarda bu yaz nişanlandı hatta 2-3 hafta sonra düğünü var Ahshsh sictikkkk
Benim yakın olduğum kuzenler daha bekar ama 2-3 yıla evlenirim böyle giderse: D
Aynı korku benide sardı , annemi hep bu bahaneyle tutuyordum artık bahanelerde bitti Ahshsh
:D 23 ümde evlenirim diyordum 32 oldum kashdahsfh
S. et bunları gel Hollanda’ya gidelim awk ahahah
Hollanda ne alaka :D
Minik bir şakaydı kanka salla ahaha
Gec olsun güç olmasın
Vallah yaşadığım şehir buna müsade etmiyor ama mutluluk diliyorum Allah utandırmasın 😊
Amennn 😅
Tövbe tövbe 😅
Ne varmış yaşadığın şehirde nerede yaşıyorsun Kuzey Irak’ta mı
Yok yok ondan değil aslında benim şehir dışına çıkmam biraz zor eşim izinnn vermiyor 😂 tekrardan mutluluklar
aaaaa bak yeni farkettim düğün tarihiniz doğum günüme denk geliyor 5 ekim
Yani evet ama evlenmeye değil. Kariyer ve arkadaşlıklar açısından.
Okula işe geç kalmıştım başka yok
Oluyor mesela görsel😜
Maalesef fazlasıyla
Yok hayat bu süprizlerle dolu.
Tabiki çok geç kaldım
Karalamadığın için cuma günü kınadayım
Kıza para takma , biz erkek tarafıyız ahsjsj
😒
Abi parayı resim olarak gönder kdkkddkkd
Eski arkadaşım olmasa görüldü atardım mecbur gidecezzz , gitti altın ahsjsj
Ya o düşünce bi geliğ bi gidiğ
Gelmesin işte niye geliyorkine
Hep o altın günü teyzeleri...
Naletbebeler
O gün tabakları internete düşsün de bütün ülke kısırlarını beğenmesin daha da ne diyelim
Öyle düşüncem olmadı. Sadece beklediğime değsin isterim.
Ya değmezse
Kısmet bu işler elden ne gelir ki
Gelir elbet birseyler
Hım umarım
ay canim dugune gitmek cekti
Gelem alayım seni , şövalyem olur musun ahsjsj
hekdkdkd seni zaten kotuluklerden koruyorum sitede de
Bir gün bir tanesini sağlam kıracağım ama dur bakalım
sakin ol pasham
Bence sen evde kaldın abi 🤣yaşlanmadın
Dimi dimi tam 1 tas ufak kardeşim 😂😂
1 yaş olarak bakma koskoca 365 gün olarak bak
8760 koca saat ahahsj
İşte çok var sen baya yaşlısın
Allahtan genç gösteriyorum 😎😎
Bunu sana söyleyen kim 🤔
Sitedekiler , çevremdekiler , konuştuklarım , bakistiklarim, hislerim ahahsj
Ahahahha tabi abim hatta 18lik erkeklere taş çıkartıyorsun
Yok canım abartma sende (17’liklere)
Öyle derler 🤣zaten sağol abicim
Pek olmuyor valla
Hayır kime göre neye göre
Soruyu universal sorduğuma göre cevaplayan sensin haliyle sana göre
Kime göre geç kaldık neye göre geç kaldık demek istedim. Hiçbir şey için geç değildir. Millet kendini köprüden atsa atmayacağımız gibi buda bizi etkilemez.
Dışı genç ama içi çürümüş sana teyze demek istiyorum 😂😂
Okey git belanı bul
Amen ahahsj
Son gülen iyi güler
Ne alakaaaaa , birseyin yarışmasını mı yapıyoruz 😂
Hayır olmadı. Darısı olmayanların başına
Hayatı yaşadık mı ki
Hayır olmuyor
Bazen
agabe...
Noldu bee
Bişi yok bişi yok jahahahahsd
Kız neşesi ahsjsj
Slaaaayyyy 🤫🤫🤫😌😌
O kadarda değil aaaa
Şaka be
Anladım ya ahahaj niye kasıyorsun
Oluyor bazen
Yaniii , çeyrek bitmiş sonuçta 😁
Yoo neden öyle düşüneyim
Hehh başladı bizim mesai
Nerdeydin ya gozukmuyordun
Takılıyorum be kasma , neşem yerinde ondan
Aminnnnn, sen kimsin cidden bu arada
Öyle olsun bakalım
Evet oluyor
Oluyor jsn
Düşünmüyorum
Olmuyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı şeylere geç kalmak, hayatta herkesin zaman zaman hissettiği bir şey. Ama unutma, hiçbir şey için tam anlamıyla "geç" değildir. Hayat bazen planladıklarımızdan daha farklı ilerleyebilir, bu da bizi olduğumuz kişi yapar. Düğün davetiyesi harika görünüyor! 😍 Kalabalık bir ortam olacağı kesin, güzel anılar biriktirirsin. Gülümse ve tadını çıkar! 🎉💌