Her şeye geç kaldığınızı düşündüğünüz oluyor mu?

25 yaşındayım. Kpss çalışıyorum. Ne düzenli bir işim ne de düzenli bir ilişkim var. Evlilik içinde iş içinde çevreme baktıkça geç kaldığımı düşününce çok sıkılıyorum. 🥺Böyle hisseden var mı başka 🥺

Her şeye geç kaldığınızı düşündüğünüz oluyor mu?
Cevapla