Sizin de her şeye geç kalmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?

Üniversite bittikten sonra hala bir işe girememiş olmak, evlenmeyi isteyeceğim bir adamla hala tanışmamış olmak, yeni ortamlara girmemiş ve yeni dostlara merhaba dememiş olmak vs vs... Bazen birçok şeye geç kalmış gibi hissediyorum hatta okumamış olduğum kitaplara bile... Ne bileyim zamanda kendini ara sıra da olsa sığıntı gibi hissedenler var mı mesela?
Sizin de her şeye geç kalmış gibi hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla