Sizi çok mutsuz eden birinin aynı şekilde mutsuz olmasını istemek gaddarlık mı yoksa adalet arayışı mıdır?

Bence herkes iyi veya kötü yaşattığını yaşamalı, bu gaddarlık olamaz..

Sizi çok mutsuz eden birinin aynı şekilde mutsuz olmasını istemek gaddarlık mı yoksa adalet arayışı mıdır?
Cevapla