Bazı insanlar özellikle benden yaşça büyük insanlar hayattan sille tokat yiyince "banane ulan hayat yüzüme mü güldüü ben de acı çektircem" modunda yaşıyor daaaa...

Bazı insanlar özellikle benden yaşça büyük insanlar hayattan sille tokat yiyince "banane ulan hayat yüzüme mü güldüü ben de acı çektircem" modunda yaşıyor daaaa...

Empati kurma yeteneği yüksek insanlar acı çekti diye başkalarına da kötü davranma hakkını kendinde görmez diye düşünüyorum. Birkaç karaktersizin çektirdiği acıyı başkalarından çıkarmak yersiz bana göre..
Hiç bir şey bizi kötü olmaya zorlamaz. Biz içimizde kötülük yapmak veya can acıtmak hislerini kendimiz toparlarız. Bunun ilk adımı ise intikam almak isteğidir. Eğer intikam almak hatasına düşersek çok zaman karşımızda olan kişiye benzer hatta ondan daha kötü oluruz.
Leş kötü kokarak bizi rahatsız etti diye, bizde onun gibi hatta daha kötü kokmaya çalışarak ondan intikam almak isteği besleyebiliriz. Bu aslında karşımızda olana benzeyerek kendimize kötülük yapmak demek.
Asıl yapmamız gereken ise o kişi veya kişileri ardımızda bırakarak, bir daha muhatap olmadan yolumuza devam etmektir. En büyük insanlık budur.
Her dediğinizin altına imzamı atıyorum üstadım 🙂
Estağfurullah, teşekkür ederim
İnsana ne yaptığıyla alakalı değil de insanın ne aldığıyla alakalı
Kötü biri haline getirmez
İnsan aldığı kötü veya daha az kötü, digerine göre daha iyi kararları seçer
Tamamen kendi seçtiği yol yani
Vay be şövalye konuş konuş 👏
Yumurta sana dokunuyorsa git tavukla konuş
Hayat sana açı verdiyse git kendi hayatınla derdini paylaş benim hayatıma karışamazsın
Yoksa toplumda kriz çıkar
Cevap
5Cevap
Aslında insan olan kendi yaşadığı acıyı başkasına yaşatmaktan zevk almaz, bununla övünmez. Ama ‘insan’ olan.
Günün sözü 🤌👍
☺️😘
❤️😘
Kişilik ile alakalı. Kimi de başkası benim çektiğimi çekmesin der
Evet
Hak kazanmış diyemem ama fazla acı çeken birinden de iyi bir insan olmasını beklemem
hak kazanmış sayılmaz ama kötülük normalleşebilir onun için
Kötü insan yoktur. İyi niyeti suistimal edile edile kötüleştirilmiş insan vardır.
Fazla acı çeken biri can yakamaz
Vicdan meselesi... acı vicdansızlaştırmışsa acı çektirenden daha zalim daha çok can yakar.
İyide başkalarının ne suçu var
Gel de anlat
Üst üste gelince insan kötü olmak istiyor
Hayır
Hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?