Acı insanı kötü biri haline getirebilir mi? Fazla acı çekmiş insan kötülük yapmaya hak kazanmış mı sayılır?

Bazı insanlar özellikle benden yaşça büyük insanlar hayattan sille tokat yiyince "banane ulan hayat yüzüme mü güldüü ben de acı çektircem" modunda yaşıyor daaaa...

Benim kahvemin köpüğünde ya harf çıkar ya da şekil anacım
Benim kahvemin köpüğünde ya harf çıkar ya da şekil anacım
Acı insanı kötü biri haline getirebilir mi? Fazla acı çekmiş insan kötülük yapmaya hak kazanmış mı sayılır?
Cevapla