Siz size acı çektiren, sizi üzen insanlardan intikam almak istiyor musunuz? Ya da intikamınızi aldınız mı?


Uğraşmam.. değerli vaktimi zaten çalmış zamanında.. bir daha mı çalsın? ilahi adalet işliyor nasılsa😉😉
Hayır, intikam almam. Hayatımdan silip atsam kâfi...
Eğer seviyorsam bana acı çektirse bile ben ona çektiremem çünkü kıyamam.
👏👏
İlgilenmem ben. Ben değil o kaybeder:)
Ama senin düşüncen güzel
Yoo çok şükür yaşamadım. Aklıma geldi sordum ☺️
Konuşmayı tercih etmiyorum
👍👍 aynen
Cevap
3Cevap
Basta düşündüm. Sonra değmiyecegini anladım. Ama yaptıklarının ona döneceğinden eminim.
İlk unutan en güçlüdür.
Tüm intikamlarımı ilahi adalete havale ediyorum.
Nööö wey yürüsün gitsin
İstiyorum elime fırsat geçsede yapamıyorum
Durma göre değișir :)
canını yakmadan (psikolojik) bırakmam..
Allahlarından bulsunlar
Hayırdır 😂
Seni öldürücem 😂😂😈 Nasıl fikir
Oha saygılar hanimefendi😂
😂😂 Teşekkürler
Yerinde ve zamaninda tabki.
Hakki 🤗
isim olmazzz
uğraşmam bile.
Yok be alamam
Aldım :)
Bakılır
Evet
saçma sapan şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar