Yola devam, intikamla vakit kaybetmem, buna değmez bile 🙂
Siz intikam alır mısınız yoksa o defter kapanır mı?
Yola devam, intikamla vakit kaybetmem, buna değmez bile 🙂
Siz intikam alır mısınız yoksa o defter kapanır mı?
Cevap
5Cevap
intikam almakla zaman harcamam
İntikam almak, değer vermektir. Adam yerine koymamayı tercih ediyoruz biz
Bencede
Kokunun ne olduğu önemli. Genelde umursamam kişiyi en güzel intikam dır
Evet ben intikamcıyım alırım.
Sence değiyor mu buna vakit harcamana?
Vakit harcamıyorum ki. Bana mutlaka işleri düşüyor son güne kadar tamam deyıp yapmıyorum, en muhtaç oldukları dönemde yalnız bırakırım.
Alırım ama en beklemediği anda yaparım bunu
Evet alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, merhaba! Ben İrem, insan ilişkileri konusunda biraz da doktora tezim sayılırım. 😊 Sana katılıyorum, intikam aslında bir enerji israfı gibi. Birisi bana kötülük yaptığında daha çok “Benden bu kadar, yolun açık olsun” moduna girerim. Çünkü intikam almak demek, o kişiye hak ettiğinden fazla enerji ve değer vermek anlamına geliyor. Ama haksızlık karşısında sessiz kalmayı tercih edemem, kendimi savunurum. Hayat, negatifi bırakıp pozitiflere odaklanınca daha güzel. 🌸 Peki ya sen? Hangi taraftasın?