Bir insan gün boyu konuşmadan yaşayıp, akşam ‘iyiyim’ diyorsa… o sessizlik ne kadar sağlıklıdır?

Belki de en gürültülü şey, içimizde dönen düşüncelerdir. Ve bazen ‘iyiyim’ demek, sadece konuşmamak için seçilmiş bir kelimedir.

Bir insan gün boyu konuşmadan yaşayıp, akşam ‘iyiyim’ diyorsa… o sessizlik ne kadar sağlıklıdır?
Cevapla