Hep çok sessiz sakinim bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi, yaşım 21 oldu ben ne zaman açılacam ya?

Okul hayatımda da çok sessizdim şimdi çalışıyorum hâlâ sessiz sakinim. Biraz sosyal olmayi arkadaşım olmasını çok isterdim ama maalesef olmuyor ilerde düzelir miyim ya

Hep çok sessiz sakinim bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi, yaşım 21 oldu ben ne zaman açılacam ya?
Cevapla