21 yaşımdayım, yaşımı 25 olana kadar hep 21 demek istemem normal mi?

22 yaşıma ekim 2024 de giricem. 22 çok büyük geliyo 25 olana kadar 21 dicem zaten 18 falan zannediyorlar. 25 olunca da 23 dicem 27 ye kadar. Naaasssı fikir 😎
21 yaşımdayım, yaşımı 25 olana kadar hep 21 demek istemem normal mi?
Cevapla