19 yasindayim sizce bu yasta boyle dusunmem normal mi yoksa degil mi?

Insanlar bu devir pic erkek devri efendi erkeklere yer yok diyolar kizlarin %90ı pic seviyor diyolar diyorum ya illaki benim yasimda boyle dusunen bir kiz illaki cikar diyorum oyle dusunme diyolar baska kizlara bak diyolar. Ya kardesim bi kiza tutuldum mu birakmam zor oluyor beni boyle kabul edin ya. Kiza soguk davran nasil da geliyor diyolar ya kardesim ben soguk davranmayi sevmiyorum karsimdaki insan bana soguk davrandigi surece davranamam ya vicdanim el vermiyor. Yemin ediyorum gina geldi artik. Eger bu devir pic erkek devriyse yemisim aski yemisim sevgililigi yeter artik.
19 yasindayim sizce bu yasta boyle dusunmem normal mi yoksa degil mi?
Cevapla