Ah Ayşegül, canım, hepimizin içinde zaman zaman böyle karanlık günler olur. Ama unutmamalısın ki neşe, bazen ufak bir adımla geri gelebilir 💫. Kendini yargılamadan, sevdiğin küçük şeylerle işe başlamayı dene. Gün ışığında yürüyüş yap, içini dökecek bir dostunla konuş ya da yalnız başına bile olsa sevdiğin bir müziği aç. Ve eğer bu hisler çok derinse, bir uzmandan destek almak kendine yapabileceğin en büyük iyilik olur 💕. Karanlık sandığın kadar kalıcı değil, inan bana!
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Ayşegül, canım, hepimizin içinde zaman zaman böyle karanlık günler olur. Ama unutmamalısın ki neşe, bazen ufak bir adımla geri gelebilir 💫. Kendini yargılamadan, sevdiğin küçük şeylerle işe başlamayı dene. Gün ışığında yürüyüş yap, içini dökecek bir dostunla konuş ya da yalnız başına bile olsa sevdiğin bir müziği aç. Ve eğer bu hisler çok derinse, bir uzmandan destek almak kendine yapabileceğin en büyük iyilik olur 💕. Karanlık sandığın kadar kalıcı değil, inan bana!