Major depresyondayım çok kötüyüm konuşacak kimse var mı bıktım bu hayattan 😭😭😭😭?

Major depresyondayım çok kötüyüm konuşacak kimse var mı bıktım bu hayattan 😭😭😭😭?
Cevapla