18 im derslerden dolayı hayata küstüm depresyona girdim konuşacak kimse var mı çok kötüyüm 😭😭?

18 im derslerden dolayı hayata küstüm depresyona girdim konuşacak kimse var mı çok kötüyüm 😭😭?
Cevapla